به نام آرام بخش جان 

همیشه از دوراهی میترسم و ترسیدم چون دوراهی ها همیشه همون جاهایی بوده ک یه طرفش برام دل و خواستن بوده و یطرفش عقل و شرایط

و من همیشه بازنده به عقل شدم ولی همش و ک میریزم رو هم میبینم اگ اون بالایی میخواست راه و کج می‌کرد به سمت دله یا وقتی تو طوفان سخت شرایط بودم یکم از اون طوفان و کم می‌کرد تا بشه ولی نخواست

شاید تقدیر و اون اینجوری میخواد بنویسه، شاید به دل ما خوش نیاد  ولی چیزیه ک نوشته و قطعا به صلاحه چون دست خودش پشتش بوده

روزگار بالا پایین داره، دیر و زود داره 

بالاخره ک چی یروز باید رفت جلو، همون ک نخواست خیلی از کار هارو، 

اگ الان رفتی جلو چیزایی برات رقم میزنه ک جبران نداشته ها بشه و میشه چون خدا عاشق بنده هاشه 

 

خودش گفته عاشقتون میکنم، چون گفته پس عشقه میاد، احساس میاد 

مهم اینجاست ک ت غصه نخوری، درگیر نباشی

توکل کم شده این روزا ولی تو توکل کنی همه چی حله 

الهنا و ربنا من لنا غیرک