به نام آرام بخش جان

 

بهترین نعمت برای آدم داشتن رفیق خوبه پاکار و باحال رفیقی که بگی بهش بریم میگه برو تا بریم

دانشگاه که آخر شبا با اشاره حکم صادر میکردیم و دوتایی راهیی گلزار می‌شدیم یا میرفتیم اندیشه یا کلبه  دانشکده انسانی و تا آخر شب درد و دل میکردیم 

 

دوران کرونا که همه از هم دور بودن ما نمیتونستیم خونه بمونیم و خودمون و میرسوندیم بهم

خلاصه روزگاری که گذشته و الان حدود 9سال از رفاقت ما میگذره

عصای دست هم بودیم تو مسیر حرم

سنگ صبور بودیم وقتایی که نامردی می‌دیدیم و....

و خداروشکر هنوز هم هستیم

اما امروزی که تولد رفیق بود و من از ته دلم خوش حال بودم

خیلی خوبه آدم با کسی دوست باشه که اخلاقش نزدیک به خودش باشه و من از این امر خداروشکر میکنم و براش بهترین آرزو ها رو دارم 💛

 

 یه تولد دیگه هم با یه‌روز تاخیر بود اونم سومین سالگرد تاسیس وبلاگ که الان 3ساله شده گذر زمان و قشنگ میشه از تاریخ تاسیس وبلاگم تا امروز دید و صد حیف که دیگر احوال گذشته بر نمی‌گردد 

خیلی وقته دعا نداشتیم تو متن ولی حالا می‌چسبه 

خدایا به حق این ماه عزیز بهترین ها و دوست داشتنی ترین آرزوی افراد برآورده کنید 

خدایا به حق آقا امام حسین شرایط کشور و مردم بهتر کنید 

خدایا به حق مادرم حضرت فاطمه س مارو از بند دنیا و تفکر دنیایی رها کنید 

خدایا به حق امیر المؤمنین پیوند و مودت بین هیچ دوست و دوستانی از زوج ها تا غیر زوج سست و متزلزل نفرما 

ودر پایان ظهور حضرت ولی عصر عج را نزدیک فرما 

یاعلی مدد