به نام آرام بخش جان

روزمرگی های زندگی برای بعضی از مردم تکراری میشه و برای بعضی  ها اونقدر جذابه که به امید همین روزمرگی ها از خواب بیدار میشن

برای من حالتی بین این احوال رقم میخوره روزهایی به شدت تکراری ولی جزئیاتی متنوع این که فلان ساعت بری سرکار، جای مشخص، میز مشخص، کار مشخص ولی تنها جزئیات جذاب کار شناخت افرار ریز و درشت شهرت، از خیر تا اختلاس گر و کلاه بردار تا دانشمند و بی سواد این جزئیات تنها موضوع علاقه مندی من به کارم میشه که خب طبیعتا دوسشدارم

این روز ها افراد زیادی ازم سراغ جامعه اسلامی میگیرن، از جامعه ای که اونقدر به انزوا رفت که دیگه تو افق محو شد رفتم به کانال تلگرامی جاد سرزدم جایی که پر از خاطراتی بود که در برهه زمان  خود ثبت شد

خداروشکر که توفیق قدم برداشتن برای این تشکیلات دانشجویی ارزشمند که خب البته متاسفانه هم در سطح کلان و هم در سطح پایین از اهداف فاصله گرفته به من و هم دوره ای های خودم داد

امیدوارم فرصتی پیش بیاد که بار دیگه بتونم به این تشکیلات کمک کنم