به نام آرام بخش جان 

رسیدن بهار و با دیدن شکوفه ها و سبزی درخت ها میشه دید ولی بهار اونجایی خودنمایی میکنه که میشه در قالب گلی سفید رنگ و فوق العاده خوش بو به اسم بهار نارنج، تعریف بهار نارنج و عطر باغات نارنج فقط شنیده بودم 

ولی امسال و توی این بهار با عطر بهارنارنج دارم زندگی میکنم 

بهار و دوسدارم به یاد گذشته های نه چندان دور به یاد پیاده روی و گشت گذار کنار پارک های رودخونه پر آب، به یاد ماه رمضان هایی که در بهار بود و تو دانشگاه، به یاد سر زدن به گلزار دم دم های سحر ها، به یاد گل های زرد کوچیک تو بیابون های دانشگاه و....

 

امروز نیمه شعبان بود و میلاد آقا امام زمان 

یه روزگاری دوستی میگفت: هرچی میخوای از امام زمانت بگیر امام حی ما الان ایشونن، باهاشون درد و دل کن 

ما دور شدیم از شما بزار از خودم مایه بزارم، دلم پره از خودم که خیلی حرف دارم ولی بهتون نمیزنم، خیلی کار انجام نداده دارم ولی براتون  انجام نمیدم خلاصه من یکی که کم گذاشتم 

به حق مهربونیت ببخش آقا، ببخش 

عیدی همه مردم خسته دل ما در این روز ها رقم زدن سالی بدون بیماری و اتفاق ناگوار قرار بدید، امسال و سالی برای شروع درک معرفت برامون قرار بدید، 

اقتصاد خرابه دیگه هم کاری از کسی ساخته نیست و در واقع کسی هم به کسی نیست خودتون گره از کار بازکنید 

ودر آخر الله عجل لولیک الفرج مولانا صاحب الزمان 

یاحق