به نام آرام بخش جان 

هوای تازه 

مثلِ خاطرات کهنه توی دفتر قدیمی یا مثله شروع تازه ساده و گرم و صمیمی
تو همون هوای تازه واسه این دل شکسته تو همون طلوعه زیبا واسه این همیشه خسته
تو همونی که نگاهت آبی عمیقه دریاست آروم و پاک و نجیبه طرحه زیبایی دنیاست
تو تمام رویاهامی ای همیشه با صداقت همیشه کناره من باش نه فقط از سرِ عادت
اگه این غروب دلگیر تو رو از چشمام بگیره برق اون چشم های نازت انتقامم و می گیره

اگه روزگار سختگیر واسمون زنگ خطر شد نگران نباش گل من با یه پلک زدن تموم شد
یاد اون هوای ابری زیر اون نَم نَم بارون که هم اش بهت می گفتم با چشم های خیس و گریون
تو تمام رویاهامی ای همیشه با صداقت همیشه کنار من باش نه فقط از سر عادت
تو تمام رویاهامی ای همیشه با صداقت همیشه کناره من باش نه فقط از سرِ عادت
اگه این غروب دلگیر تو رو از چشمام بگیره برق اون چشم های نازت انتقامم و می گیره
اگه این غروب دلگیر تو رو از چشمام بگیره برق اون چشم های نازت انتقامم و می گیره

من هوایی تازه عشقی تازه می خوام من تمام تازه ها رو با تو بی اندازه می خوام
در هوای تازه باید زندگی رو جست و جو کرد جامه دلتنگ دل رو با نگاهی پشت و رو کرد
باید از شاید گذشت و با دل عاشق درآمیخت پشت به دنیای گذشته کرد و حفظ آبرو کرد

باید از تاراج اندوه دل بریدش باید از باغ محبت سرکشیدش
از دل حادثه ها باید پریدش با تو موند و زندگی رو جور دیگه با تو دیدش

من اگر حال و هوایی تازه می خوام من همه این تازه ها رو با تو می خوام از تو می خوام
من هنوزم زندگیم و از تو می خوام من تمام لحظه هامو از تو می خوام با تو می خوام

 

شکر از تمام داشته ها و نداشته ها 

اللهم عجل لولیک الفرج