به نام آرام بخش جان

 

چقدر زیباست درکنار تو بودن چه احساس غریبی دارد نگاه کردن به حرم زیبایت، شب جمعه حرم بودن حال دیگری دارد

شلوغی ها اشک ها خنده های رفیقانه و چه و چه همه به یک نام و هدف منتهی میشد حسین حسین حسین(ع)

پرچمشان از آذربایجان بود و زبانشان آذری ولی عشقشان حسین 

ایرانی، عرب،. ترک، کرد، لر همه این روز ها یک نام دارند آن هم ذکر شماست 

بار آخر کربلا فقط از حرم به یادم هست ولی از فیض شما خیر 

 

چه قدر زیباست دیدن شما یک دل سیر نگات کردم آقا با سر با دل با قلب 

دل در راه عشق حاکم است عقل سرباز 

دلم مجنون است مجنونی که دوایش به دست توست

فاصله ام با شما تنها به 700 قدم رسیده 

من کجا شما کجا 

ممنون آقا ممنون مرد تنها 

نجف به حضرت پدرتان عرض کردم که هر که علی را درک کند تاوان دارد 

مگر میشد پسری از شما دردتان را بداند و تاوان نگرانی و درد دین را نداند 

 

حرف ها از جایگاه من به دور شده 

من کجا درد مولا و امام کجا 

همین که اینجایم عالیست شکرت خدا شکر 

به یاد همه هستم به یاد دوست و عزیز و آشنا و...... 

همه انگار در کنارم هستند برای تک تکشان از ته دل دعا کردم دلم می‌خواهد به اندازه التماس  دعا گو ها هم به حرم نگاه کنم

 

حرم دلتنگی نمی‌شناسد اینجا آشنا تر از همه جایم 

آنقدر آشنا که دوستدارم پیش آشنا بمانم 

فردا وداع است و هیچ چیز بد تر از وداع نیست شکر خدا تا الان وداع نداشتم 

وداع با امام محسوس در این حد از فاصله سخت است 

تقوا که نباشد اینجور می‌شود 

دلم پر از حرف بود، خواهش، تمنا اما زبان دلم از زبان دهانم جلوتر 

و می‌دانم که زبان دلم بیشتر از زبان بدن اثر دارد 

موکب خسته همه حاجت دار، پاهای تاول زده، و هستند ولی برای یک چیز آمدند و آن هم شمایید وبس 

 

معجزه شما را به چشم دیدم تب 40 درجه و گلو نابود درست در 24 ساعت قبل الان هیچ اثری ازش نیست 

آن وقت چطور می‌شود مدیون این آقا نبود 

 

تمام وقت عزیزانم جلوی چشمانم هستند یا امام حسین تمامشون سالم وزیر سایه خودت موفق و مؤید بدار 

 

و در آخر راه را بی راه بلد طی کردن برایمان خوش نیست 

چشممان خیره به راه است کجاست سرورما؟؟؟!!

اللهم عجل لولیک الفرج 

در پناه مولای حسین (ع)

شام اربعین98 کربلا معلی 

 

اربعین امسال گذشت و ما جاماندیم عیب را جویا شویم رفقا 

شاید......... 

اللهم الرزقنا شفاعت الحسین (ع) فی دنیا و الآخره