به نام دوست ترین دوست

 

تا حالا به دنیا فکر کردید دنیا همون درک خودمونه از محیط پیرامون دنیای بعضیا رو دیدید چقدر قشنگه آدم حسودیش میشه به دنیاشون 

 

به این که اینقدر با دنیاشون حال میکنن دنیاشون میشه یه گل میشه یه خونه یه قناری یه علاقه در واقع دنیاشون همون علاقه ای هستش که توی دنیاشون شده تمام احوالشون 

بعضیا برا دنیاشون یه سیبل میزارن و خودشون و نوک پیکان تیر تا به هدف بخورن دنیای اونام قشنگه به شرطی که تیزی پیکانشون زخم دل و صورت بقیه نباشه 

دنیای هرکس هم با یک ساعت گپ باهاش لو میره دنیا میتونه توی یک ساعت خلاصه بشه با اون همه بزرگی!!!!

محمد میگه دنیای تو رو من با 7 سال رفاقت نتونستم پیداکنم و محمدجواد میگه من فهمیدم ولی با پرسیدن ازش تفره رفت 

خوبه که دنیای همه متفاوتها

نمیدونم چرا ولی کسی زیاد چیزی ازم نمیفهمه و خداییش دست خودم نیست دادا ناراحت نباشی ازم به خدا حالم اینجوریه نه بد جنسم نه ناتو من واقعا چیز پنهون کردنی هم ندارم 

اصلا مسؤلیتی هم ندارم که برات توضیح بدم ولی خب گفتم از دستم ناراحت شدی بگم که از قصد نیست خب حالم اینجوریه 

بگذرم

 

ته این وضعیت کشور به کجا میخواد بره 

مردممون دارن غرق میشن توی مشکلات و فقط نفس شما و امیدواری شما سرپا نگهشون داشته خدایا به داد مردم برسید لطفا 

کسی نیست دوباره زندگی و یادمون بده این زندگی که به اون مجبور شدیم مردگی ماننده هر روز می‌میریم 

دولتمان چنان جاده را صاف کرده و ما برخی مردم سود جو کوبیدن که به جرعت میگم از دست هیچ کس کاری ساخته نیست 

جز شما، شما قادرید ورق و به نفع ما برگردونید

خدایا فقط امید این ملت به خود شماست ولا غیر 

الهنا و ربنا من لنا غیرک