به نام آرام بخش جان 

یه تیکه از دست نوشته 

 

رویا همون چیزی که میگن داشته باشی بش میرسی همون چیزی که تو رویاته نهایتا میشه حالا یعنی این همه رویا دارم تمامش میشه؟؟!!

اگه بشه خیلی عالی میشه خدایا تو بخواه تا بشه کارای شرکت داره خوب پیش میره کارا اصوان روبه را شد و خیالم از خونه راحت دم شما گرم هوامون و داشتید شکرتان 

محرمه ولی به برکت امام حسین سختی هست ولی همش گام روبه جلو و اینا برام نویده همه کار ها ردیف بشه چه خوب میشه تا الان خوب پیشرفته امیدوارم به یه نهایت عالی اون طور که دلم می‌خواهد و براش میجنگم 

تا حالا رویا ثلث خودش و طی کرده این ثلث به بقیه رویا هام خیلی کمک میکنه پله پرشه شکر خدا 

کارآموزی این تابستونم داره تموم میشه و یه ترم جدید داره میاد ولی خب این ترم و ترم بعد سرنوشت سازه و سخت از  همه جهت تو سه جبهه باید بجنگم

به قول ممد امین شدم مثی سپاهان سالی 90 که برا سه  تا جام میجنگید

دلم هوا شا کرده بش میگم میام میبینمت عجب بچه خب هفته دیگه میام ویدئو کال با این گوشی خراب 

خلاصه دیگه داره صب میشه سهم مام فعلا تنهایی شده تو این اتاق عجب ولی خبه مزاحم ندارم ولی خب یجوریه

 

شرکت کاراش حل بشه و نمایندگیم تو کاشون اوکی بشه اون موقع میدونم چیکار کنم بقیه جبهه هام اوکیه امیدی به خدا 

الهنا و ربنا من لنا غیرک 

23 شهریور 98 

 

 

گذشته هیچ وقت اون طور که نمیخوای پیش نمیره و رویا هیچ وقت به واقعیت تبدیل نمیشه حالا هی بگن با رویاهات زندگی کن 

حرف مفته امشب با خوندن این متن از خودم در همین حوالی بهم اثبات شد