و به نام خدایی که در این نزدیک است 

 

شاید شنیدن این که رفقا کنکور قبول شدن و فارغ‌التحصیل شدن هم خوش حال کننده باشه هم کمی دلگیر خوش حال کننده چون دوستانت قبول شدن امسال ارشد میرن و ناراحت کننده چون خودت قبول شدی ولی نمیتونی بری ارشد سخته بتونی بری ولی نشه 

هر چیزی تاوان داره و من الان وایسادم پای تاوانم،، ناراحتم ولی پای تاوانم هستم بالاخره کاری که خودم خواستم ناراحتی نداره جامعه و.... خواست من بود و خواستم ارزش من  برای همین اصلا گله ای نیست

دانشگاه تا داخلش نباشی حرفت خریدار نداره تا نباشی راحت توجیه میشی حالا اگه هزار بار حق باهات باشه، و توجیه شدم و به ترم نه سلام کردم البته دوست‌داشتن که سلام کنم بگذرم

یه ترم نیمه کاره کم واحد جلو رو دارم و شوق ارشد که قبلا کم بود انگار به جنابم برخورده که نمیرم با این که زیاد ارزش نداشت برام الان که از دستش دادم ارزشش دو چندان شد

 

بهروز وثوق یه دیالوگ داره که میگه : هرچیزی  و تو دنیا از دست بدی تازه قدرش برات مشخص میشه تا بود آفتاب ها همون آفتاب بود مهتاب همون مهتاب هر روز حالا که نی دیگه مهتاب و آفتاب کیلو چند ننه 

 

برا مادرش میگفت بنده خدا 

 

 

دلم از خودم گرفته نباید اینجور باشه ولی گرفته از دست خودم عصبانی شدم 

آخدا بزار به حساب کم طاقتی و ببخش 

 

دوباره بازار و تکون دادن این پدر سوخته ها قشر متوسط به سمت بی بضاعتی و قشر کم درآمد به سمت مستمندی پیشرفتن تاریخ مینویسه که این دولت و نوچه های نوکیسه چه بلایی سر مردم در آوردن 

خدا ریشتون و بکنه به حق امام حسین که پشت مردم و میشکنید و شرمنده زن و بچشون میکنید

کاش میشد تک تک تون و اون دلال های وابستتون و اون چوپان دولتتون و داد دم کتک و انتقام خانواده های که شرمنده جوون عقدیشون و دختر عقدیشون  شدن برای خونه بخت و از اون لبخند های کثیف گرفت

 

میخندیم و می‌گذریم دنده پهن شدیم از بس این ابله سرمون کلاه گذاشته

نخندیم لااقل به این گرونی و افتضاح بازار کشور

 

ای بابا خدای شکرت 

گفت دو روزی‌ست، به چمن عادت آر 

گفت گر چه سبزست ولی بی سوداست

گفت بر چه هستی کین دمن دامن باد

گفت مارا یادت تو دامن کند هر صحرا 

 

الهنا و ربنا من لنا غیرک 

 

به نام  اعظمت یاحق