بسم الله الرحمن الرحیم 

برای خودت بنویس، بخواب، حرف بزن، راه برو، هرکاری میخوای انجام بده فقط به خاطر خودت از سر غرور نه بحث کمک و یاری هم جدا بحث بحث ریا و یا چاپلوسی هست و یا یه بحث دیگه به اسم حرف مردم

از مردم و حرف هاشون زیاد می‌شنویم ولی یبار گفتم به خودم ولی هر بار یادم میره مردم تفکرشون با من فرق داره یعنی هیچ دو نفری مثل هم نیستند که تضادی بینشون نباشه 

گاهی اوقات زندگی و برای جلوه دادن خراب میکنیم و این دردناک ترین چیزه 

تا الان خیلی سعی کردم که این کار و انجام ندم ولی توی محیط کار ضربه های زیادی خوردم چیزی که در دوبار تلاشم برای تاسیس شرکت به گل نشست صاف بودن بود و دیدم که توی کار جمعی نباید خیلی هم صاف بود و یا لااقل نباید خط خودت و داشته باشی گاهی باید تظاهر کرد 🤨🤨

به عینه در پروژه های سانیکو پرزحمت و خدارحمت کرده  و جامعه اسلامی

دیدم که عدم تظاهر و صداقت کار و به کجا رساند 

پس اینم یه درسه برای خودش 

پس برای خودت بنویس و این حرفا چی شد؟! 

اینجاست. 

تفکر و عقیده و راه و علاقه رو نباید دست حرف عوام داد که اگر داد در نهایت امر حسرت باقی میمونه و بس 

پس کل زندگی و نباید برای مردم و به خاطر تفکرات بقیه زندگی کرد فقط داخل جمع و کار هست که باید یکم همرنگشون بشی و متاسفم میگم تظاهر هم داشته باشی

 

امروز به حرکات همکار هام نگاه میکردم و من و برد به این موضوع که چرا همه زندگی و به تظاهر میگذرونیم 

 

بگذریم که نخوایم هم گذشت 

 

خدایا به خاطر هر نفس شکرت، خدایا به خاطر عظمتت شکر، خدایا به خاطر این که بین ما پرده نیست شکر، خدایا به خاطر بخششت شکر، بخاطر شیعه علی بودن شکر و........... 

 

فریدون مشیری میگد

عشق تو به تار و پود جانم بسته است
بی روی تو درهای جهانم بسته است
از دست تو خواهم که برآرم فریاد
در پیش نگاه تو زبانم بسته است 

 

گفتم عاشقم اما باور نکن که اگر خود باورم بود رو سیاهی نبود

دم شما خیلی گرم آخدا با این همه لطف

به نام اعظمتان یاحق