به نام عزت بی انتها

یک دهه محرم دیگر هم نفس مرا یاری کرد تا سیاهی عزای اربابم را به چشم دیدم

الحمدلله 

هرسال احوال محرم با سال بعد فرق می‌کند و احوال امسال محرم احوال دردیست به معنای واقعی کلمه بی درمان

بهانه روضه اباعبدلله اوج کرونا شده و حرف وحدیث خدایا به حرمت مادرش این ویروس و ریشه کن که بهانه گردن آقای ما نیوفته

آخدا من بد ولی این همه پیر غلام و عزادار آقا دعا کردن به شفا و رفع بلا به آبروی خاندان علی (ع) این بلا را از سر مردم رفع کن

آمین 

ای کاش هیچ وقت فراموش نکنیم که عاشورا و قیام آقا برای دین بود و برای خدا برای نشان دادن خدای واقعی، حق مطلق، چیزی که امروز هم کمی کمرنگ شده  خودم را عرض کردم به کسی برنخوره بعضی وقتا کم میاریم نمیدونیم چه میکنیم و چی میگیم که الان چوب همین کار و داریم همه میخوریم 

 

بازم شکر کاش همیشه ندای درون و عقل و فطرت درست کار کنه تا هیچ وقت راه امام حسین، راه حق، و کار درست و از نادرست تشخیص بدیم 

و اما دلم هوای رفیق تنهام و کرده رفیق گم نامی که همیشه واسط بوده برام و انشالله هنوز هم هست 

دلم تنگه برات برای درد و دل و..... انشالله اوضاع یکم ردیف بشه برای دیدن تو هم شده میام دانشگاه انشالله 

از احوالات ما هم به کلی خبر داری و خودت بهتر میدونی چه دعای برام بکنی که اینم دمت گرم دادا

 

اللهم الرزقنا شفاعت الحسین یوم الورود و ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین و اصحاب الحسین الذین بذلوا مهجهم دون الحسین (ع)

یاعلی مدد