به نام حلال مشکلات 

 

میگیم کرونا و یچیزی می‌شنویم شاید نشه تصور کرد که کرونا مرتب کنار گوش آدم منتظره و حالا داخل خونه ما جا خوش کرده اون چیزی که میترسیدم شد غصه خانوادم و داشتم و دو نفر از اعضای حساس خانواده که متاسفانه اون چیزی که نباید میشد شد و هر دو نفر مبتلا شدن کل اعضای خانواده ما قرنطینه شدن و فقط عضوی که شرایط تو و بیرون داره منم و خانواده به جز من الان واقعا کسی و ندارن گاهی آدم پر کس بی کس میشه و بحث جون که باشه خب همه میترسن و پا پس میکشن که حق هم میدم

ما خدا رو داریم و اونم دمش گرم هواسش هست بهمون 

 

ناله بده توروخدا برا کسی که مریضه ناله نکنیم که امروز تاثیر ناله رو دیدم تو چهره ننجون که با ناله و روحیه منفی بچه های خودش روحیه رو باخته بودن 

روحیه هم بره دیگه رفته 

هر چیزی یه نشونه از خودته فقط همیشه گفتم و گفتیم شکر الانم میگم شکر فقط خودت شفا رو برسون برا مون و ریشه این مرض تو دنیا بکن خونه ماهم  جز دنیا کارش و حل کن

 

شب 5 محرمه و تو این 5 شب لیاقت نیم ساعت روضه آقا رو داشتم اونم از ترس ناقل بودن پشت دره جلسه نشستم 

از این میترسم میترسم دیگه ما جز نوکرا حساب نشیم و دیگه اسم مارو جز غلام سیاها ننویسن و بگن تو لایق روضه حسین نیستی 

 

پارسال گفتم یه هیات را میندازم سال دیگه که الان خودمم هم نمیتونم برم روضه 

خدایا ما رو اینجوری امتحان نکن  لطفا اصلا من چند ساله دیگه دست به امتحانم بد شده همه رو روفوضه میشم مارو روفوضه خودت نکن 

ممنون آقای من

خدایا شکرت شکر از این که جا برا درد ودل میدی هنوز به ما شکرت 

گله ندارم خودت آگاهی و مشکلات و حل میکنی اینم سر بقیه امیدم به خودتونه و خانوادم و به خودتون میسبارم ازمون حفاظت کنید 

دم شوما گرم 

اللهم اشفع کل مریض به حق الحسین (ع)