به نام خدای گره گشا

 

همه بهش میگن رئیس و برای سلام کردن و احترام گذاشتن و خودنمایی کردن جلوش همه کاری میکنن 

امروز خیلی به قول خودش هندونه قاچ کرد برای خودش و از واژه من فلان من فلان خیلی استفاده کرد 

یک ساعت و نیم جلسه تماما به توصیفات خودش پرداخت ولی خب عمق حرفش خوب بود و اگه از جانب خودش نمی‌گفت بهترم میشد 

کلا ما آدما از تعریف خوشمون میاد و گاهی متوصل به تعریف از خود میشیم 

تا حدودی برای افزایش اعتماد به نفس خوبه ولی بقیش دیگه غروره و آفت دیدم و چشیدم که میگم 

عاقبتش اصلا خوب نیس خیلی باید مراقب اعتمادبه نفسی که زیاد میشه بود

 

روزی ده ها نفر تماس میگیرن و یسری درد و دل میکنن یسری طلبکاران یسری هم اصلا نمیدونن میخوان چیکار کنن 

ولی درد مردم صبور ما واقعا خیلیه و هرکدوم به یه نحوی دوستدارن برات درد و دل کنن

بعضی مواقع خیلی زنگ میزنن و خیلی کم طاقت میشن اینقدری که امروز 5 یا 6 بار یه مشتری مسن تماس گرفته تا جایی که می‌شد راهنماییش کردم دیگه بقیش با خودت خدا کارش و حل کن 

 

رئیس جان به قول کارمندان عزیز و غیور شرکت 

امروز در سخنرانی یا جلسه کاربردی خودش یه حرف قشنگ زد: این که طعنه زن ها همه جا هستن این باور ماست که همراه ماست 

حرف جالبیه از ظهر تا الان خیلی دیگه به زخم و طعنه های جامانده تو ذهنم که دنبال جبران بودم نیستم بزار بگن مردم عزیز ما از خودم تا بقیه ممکنه باورهاشون با من فرق داشته باشه من یه باوری دارم بقیه یه باور

 

مهم اینه جهت باورم درست باشه که آخدا این قسمتش به کمک شما احتیاج خیلی خیلی هم احتیاجه

محرم تو راهه سال پیش یه همچین حدودای تو گرمای کاشون سرگرم سیا پوش کردن مسجد شدیم دو سه نفر بودیم ولی انگار خیلی بودیم 

امسال محرم هم مثه بقیه ایام فرق داره با قبلا ولی آقا امام حسین همون آقاست 

 حسین جان همه میرن تو میمونی برام

اینم از امشب ما 

به امید فردایی پر از موفقیت برای خودم و همه 

الهنا و ربنا من لنا غیرک 

یاعلی مدد