الهی به امید شما

 

روی اعصاب ترین و مخرب ترین مورد روحیه و اخلاق زدن زیر قولمه وقتی زیر قولم میزنم اعصابم داغون میشه متنفرم ولی نمیدونم بدون توجیه میگم اشتباه بود

امروز عید قربان بود عید همه تون مبارک

داریم میریم برا غدیر مولا غدیر عشق و اصن خیلی خوشی و علی علی گفتن

اگه کرونا بزاره

مراقب باشید اوضاع کرونا اصلا خوب نیست و حضور در اجتماع دقیقا مثه فیلم ترسناک ها شده کرونا منتظره پاچه بگیره باید مراقب بود

حالا زیادم ترس برندارتمون که تازه مریض بشیم ولی خب از قضا باید به قدر پناه برد

عجب

فردام خیلی کار داریم و یکارم رو زمین مونده از یه رفیق که تو روش شرمنده دارم میشم

نکنه بدقولی بشه اینم 

خدایا کمک کن بتونم یه حرکتی براش بزنم 

دم شما گرم هست گلبارون

چند متنی هست مناجات نداشتم برم برای مناجات

خدایا چقدر خوبه خالق ما شمایید و ما چشممون به دست خود شماست 

فکرکردن به این که روزی به خاطر بدی و عصیان بهم نگاه نکنی عذاب آوره من به کمک شما دست زدم سر پا من مدیونم نه من کل بنده هاتون مدیونن به شما

اونقدر مهربانی شما که همیشه در برگشت و برامون باز میزارید 

ما بنده ها مثه بچه برا پدر مادریم تا آخر عمر اشتباه میکنیم و هی پشیمون میشیم و شمام ایشالا که به رحمتتون می‌بخشید

توی این ایام عزیز به حق آبرو دارایی که دوستشون دارید مثل مولام حسین ابن علی (ع) عذر مارو قبول کنید

ما به نگاه شما محتاجیم نگاهتان را از ما نگیرید 

دم شما گرم 

خدایا اقتصاد و چرخ دخل و خرج تو مملکتمون نمیخونه مردم ما مشکل دارن ولی خیلی آقان، صبورن با این که میدونن کسی کاری براشون نمیکنه و خودشونن که باید هوا هم و داشته باشن 

خدایا خودت یه فرجی در کار ملت ما قرار بده 

خدایا مریضی زیاد شده و دم هر لحظشون یا من اسم هو 

خودتون سفره این ویروس و از دنیا باز کنید

برسیم به اصل دعا اللهم عجل لولیک الفرج 

لاحول و لا قوت الا بالله