به نام خدا

گاهی فقط نگاه به اطراف میتونه آرام بخش درون و برون باشه نگاه به این که اینقدر برای دوستانت ارزشمندی که بخاطرت از اطراف اصفهان هم پامیشن که تولدت کنارت باشن امروز دیدنشون من و برد به چهار سال خاطره از تک تک بچه ها از تک تک روزا از تک تک تولد هایم که کنارشون بودم قبل از دوستانم تولد برایم معنی نداشت مسخره میدونستم و آخرین تولد شلوغم به 5 سالگی برمیگشت ولی الان میبینم بهانه ابراز محبت هم میتونه باشه دیدار دوباره، قدر دانی و خیلی چیزای دیگه خداروشکر الحمد لله 

سال دیگه باید بدون دوستانم خاطره سازی کنم و این برایم سخت تر از همه چیز است

قسمت جدید متن هام و میخوام به مناجات اختصاص بدم البته شاید رسمی نباشه ولی خب فکر کنم  حال و هوا رو عوض کنه

بسم الله الرحمن الرحیم 

به هر طرف که نگاه کنم چه با دل چه با سر کسی به مهربانی شما نمی بینم کسی به اندازه شما در حق من مهربانی نکرده است و چقدر زیباست مهربانی آن هم مهربانی پروردگاری که مهرش از سر لطف و حکمتی واسع است 

ارحم الراحمینیتان  را بس  که فقط شما را بستایم و احوالم را به دست شما بسپارم 

مولای مهربانم مگر کسی بزرگوار تر از شما هم هست که در هر حال فقط مونس آدم باشد 

مگر من کم بدم ؟!! که بازهم وقتی به سراغ شما می آیم احوال خوبتان مرا آرام می‌کند 

خدای من  ،، از آنچه که فکر میکردم هم کوچک ترم آنقدر کوچک که اگر شما کنارم نباشید در دریای هستی گم میشوم 

آقا جان یک لحظه هم مارا به حال خود رها مکن که مسیر سخت گل آلود و سمی است آنقدر که هوا هم می‌تواند سبب مسمومیت شود و امان از نفس سمی 

پروردگار من سپاس از لطف بینهایتتان 

 

 

خدایا یکسال دیگر هم فرصت زندگی را به من دادید تشکر 

کاش شرمنده شما نشوم 

الهنا و ربنا من لنا غیرک

 

یا علی مدد