به نام خودتان 

 

وقتی به وسعت جهان نگاه میکنم و میبینم چقدر بزرگه سراغ سهم خودم از این دنیای بزرگ و میگیریم بار ها با خودم کلنجار میرم از ابعاد مختلف خودم به جهان و جایگاه خودم نگاه میکنم به خیلی از جنبه ها میرسم که توی این دنیا اگه بخوای سهم داشته باشی باید یا وارث باشی یا مالک بشی منظورم از مالک ملک و املاک نیست منظور نوعی دیگر از مالکیت میشه که گویا باید برای اون خیلی خیلی بزرگ بود تا بشه مالک بمونی

و اما فعلا سهم من از این دنیا از نوع وارثه ارثییه ای که از گذشته به ما میرسه 

وارثی که میتونه از ارث کهنه خودش مالک بشه میتونه هم نگهش داره و به بقیه وراث بده 

 

گاهی روزگار تنگ میشه اونقدر تنگ که دیگه خودت از خودت و سهمت از دنیا خسته میشی ولی آخه مگه میشه کاریش کرد!! 

یادمه همیشه به رفقام گفتم ولش کن در همیشه رویه پاشنه نمیگرده و خوده حضرت حق گفته آن مع العسر یسری ولی خب چی بگم 

به خودم و بقیه هم میگم آن مع العسر یسری 

 

ولی زندگی با سکوت هم شیرینه که مایه آرامشه کاری که این روزا میخوام ساکت باشم ولی خب مگه رفیقه عزیز میذاره دمت گرم خیلی باحالی 

وعده بعدیمونم باشه کوه صفه به شرط حیات مهمون خودم 😄😄

 

خب بریم برای دعا

خدایا فقر سر تا سر جامعه خودمون و گرفته با بقیه کاری ندارم چه اقتصادی چه اعتقادی چه فرهنگی چه روحی 

خدایا فقیریم و نیازمند غنی چون خودتون پس خودتون چاره کارفقرا باشید 

دعای بعدی برای وارثان جهان کمک کن وارث های خوبی برای ارثیه به جا مونده باشیم 

دعای بعدی هم که باید اول می‌بود اللهم عجل لولیک الفرج به حق الحسین(ع) 

 

مراقب هم باشیم و به هم رحم 

یا علی مدد