سلام  

 

نمیدونم چطور شروع کنم چی بگم ولی فقط میدونم که به این یک کلمه ها کاری درست نمیشه حالا دیگه خودت حساب کار و بکن 

 

کسی که یک سال غصه شو خوردم و پاکارش بودم کارش حل شد خداروشکر میدونستم که حل میشه این و از قوت قلبی که امام رضا بهم داد متوجه شدم 

 

بازم شکر ولی کم براش نزاشتم و کنارش بودم   و الان خوش حالم که همیشه بهش روحیه دادم و نزاشتم خسته بشه 

 

حالام فقط خداکنارمنه که دم مبارکش هر لحظه گرم که لااقل اون هست 

 

آخر هفته هایی که دانشگاه میمونم در کل این چهار ساله بیخود ترین لحظاتم بوده اینم حکایتیه smiley

 

یروز یه بنده خدایی بود گفت که هیچ چیزی بهتر از صاف بودن  و صداقت نیست ولی الان کلا خبری از اون بنده خدانیست 

 

اگه روزگار بیرهمه تو مهربون باشه 

       اگه آفتاب میسوزونه تو سایبون باش 

اگه سرما کمین کرده کناره باغچه 

     واسه گل های نیمه جون تو باغبون باش تو مهربون باش
............

وخی قر نیا دل دل نکون یهو دیر میشدا  و اوسادا  میبرن تخته پولاد  !!!!!!!wink

دیالوگ  ماندگار ارحام صدر  

 

و اما دعا 

اولین گام اللهم عجل لولیک الفرج 

دوم خدایا یکار کنید که از این بیشتر دوسدون داشته باشیم 

و در پایان هم الهی و ربی من لی غیرک 

یاعلی مددsmiley