سلام 

 

این که امروز هشت صبح تا الان رختام تنمه که هیچ ولی امروز  با همه سختیش خوب بود چون سختیش و زیاد نفهمیدم

 

این روز ها خداروشکر با تمرکز و...... شرایط بهتر شد و باید غول بی شاخ دم هم یواش یواش آماده کنم که نوبت به من داره میرسه 

و اما دیشب که فهمیدم اوضاع وخیم تر از این حرفاس و تشکیلاتی که یه روز معبدم بود الان حال و روز خوبی نداره اوضاع از اونی که تصور کردم خراب تره وکل فضای فرهنگی داره روبه رخوت میره شایدم من احساس میکنم ولی دلم داره میسوزه برای نسلی که داره بدونه این که خودش بخواد براش تصمیم گرفته میشه و کلی شرایط بد تر 

 

بگذریم که البته جای گذار هم نیس 

امشب شب شهادت امام عسگری و فرداشب هم اغاز امامت امام حی 

شکر خدا یک سال دیگه زنده ایم البته تا الانش 

 

و اما دعا خدایا کمک کن بتونیم هر روزمان بهتر از روز قبل باشد 

خدایا به حق این شب عزیز غم و مشکلات مردم زیاده فقطم خودتون از همش خبر دارید خودتون حلش کنید 

و در آخر: ای که گفتی به برم آی گر بی تاب شدی 

                بی تاب شدم ای یار دانم که آگاه شدیپ

الهی و ربی من لی غیرک 

یا علی مدد