سلام و درود


خستگی و امتحان و درس و....که هیچ .عیب نداره باید باشه دوری در شرایط سخت خونه هم که اونم بگذریم


الان که دارم نگاه میکنم میگم درست گفتم به محمد امین که من هر هفته که آخر هفتش حسابی استراحت کنم و خستگی در کنم هفته بعدیش  سخت ترین هفته ترم میشه  بود این هفته سخت ترین و خاطره انگیز ترین هفته هم بود


این هفته خستگی و درگیری ذهنی نذاشت زیاد کارام به پیش بره ولی خوب بود امتحان سخته اجتهد و خوب دادم

 

این رضایت نصفه و نیمه از اعمال این هفته داشت من و با خودش میکشید تا تموم بشه که پرپر زدن رفیقم هم جلو چشم اومد. تا حالا واسه دگرگونی و احوال هیچ کسی این قدر شکسته نشدم که این دفه شدم  رفیق قدیمی نیستیم ولی توی این چند سال خیلی بهم عادت کردیم  هیچ کسی به اندازه من و اون دانشگاه و متر نکرده

ای کاش باهام حرف میزد قبلا نمیدونستم چیکار کنم باهاش چه فکر هایی اومد و رفت تا به یه  موضوع و گریزی برسم


غمش داشت آتیشم میزد تو بد شرایطی بود 

اونقدر درگیرش بودم که شرایط خودم  مشکلاتم و یادم رفته بود

دامنه جوک هام ته کشید دیگه تا یکم  حالش جا اومد تا که خندید منم خندیدم و بستمش به رگبار

خدایاشکر بازم تنهامون نذاشتی

خدایا شمارو به حق این ماه عزیز حال دل هممونو خوب کنید

نقل قول : مواظبمون باشید

آخر سالیه هم هیچ سفره ای خالی نباشه

آمین


یاعلی مدد