سلام

 

دلم برا اینجا تنگ شده بود 

فکر کنم یک ماهی هست که نیومدم  

ده روز نبود که از کاشون رفته بودم ولی الان که اومدم انگار داخل دانشگاه احساس غربت میکنم نمیدونم چرا هنوز میرم کارگاه تا آروم بشم 

دلیل این دل آشوبی و غربت و نمیتونم درک کنم ولی خب چرا  شایدم بدونم 

وقتی ببینی همه آماده کربلا میشن ولی تو......

 

دلم هلاک نگاه آقاست

حسین جان ........

 

آقا جان دلم و میشکونن  پارسال از غربت اربعین  دستم به کاری نمیرفت ولی دلخوشیم جامعه بود 

ولی الان واقعا خستم کنارم باش  شما رو به علی اکبر هوامو داشته باشید 

 

با دل دربه درم انگاری چرخ زمونه حسابی لچ 

                            ولی حسی میگه که از این ستون تا به اون ستونم فرجه 

قبولم کن یا حسین میدونم روی شونم یه باره کجه 

 

خلاصه که آره 

 

و اما دعا 

 خدایا خودت از دل همه خبر داری  هر کی یه حاجتی داره دیگه  اگه میدونید که خودتون رسیدگی کنید 

واما خدایا  به حق غربت امام حسین از گناهان ما بگذرید 

 

...............

......

............

یا علی مدد 

 

 

 

 

این است امروز ما