سلام


روزها اینقدر گرمه ولی باید وایساد باید با تمام حرف و حدیثا جنگید باید ربات تموم بشه باید پرینتر ساخته بشه باید کانال تحویل گرفته بشه و......


این روزا کارم فقط دویدنه  فقط دارم میدوم امروز به خودم اومدم دیدم صبح تا ظهره نشستم بگذرم


ولی تا روتخت بیمارستان بودم به این فکر کردم که دیدی حاج ممد دیدی مردنم زیاد سخت نیست یهو یه بشکن  و یاعلی  ولی کاری که عوض داره گله  چی چی نداره مام گله نداریم شکری خدا


تا چن وقت مجبورم شبا تنها باشم ولی خب  یادمه که میکفت     گر همه خلق بگسلند دوستی زما     رنجیده نیستیم که ما با خدا خوشیم


ولی خیلی خوبه که تو دنیا خدا رو داریم بااین همه که بدیم ولی خب یکی هست که همیشه خوبه امید به خودش


دارم به این فکر میکنم که چی شد درایو اکسترودر  امروز سوخت چقدر خوب شد سوییچا درست شد و چقدر دلم یجوریه چقدر گرونیه مگه دلار پایین نیومد!!!چرا مردم  اینقدر بعضیاشون بداخلاقن آچرا من اینقدر بد شدم  آچرا اینقدر خستم آچرا خوابم میاد ..................


وقتی ویو جلوت دریا باشه و بیابون باید داریوش گوش داد ما اینجا دریا نداریم بیابونه   ولی هر دوش نعمت خداست و بر نعماتم شکری واجب شکر


برم برا دعا        خدایا تو چشما هرکی نگاه میکنم یه مشکلی داره ما ضعیفیم جلو مشکلات کم میاریم خودتون هوامونو داشته باشید

خدایا  همین بسه که شما یه نگاه بندازید و مشکلا یکی یکی واسه همه حل بشه

خدایا مریضی زیاد شده خودتون همه مریضا رو هم شفا بدید

و در  اخر   اللهم عجل لولیک الفرج

..............

الهی به امید تو

یاعلی مدد