ضیافت های عاشق را خوشا بخشش خوشا ایثار 

خوشا پیدا شدن در عشق برای گم شدن دریار


چه امیدی به این ساحل خوشا فریاد زیر آب 

خوشا عشق وخوشا خون جگر خوردن خوشا مردن خوشا از عاشقی خوندن


نه از دور و نه از نزدیک تو از خواب آمدی ای عشق 

خوشا خود سوزی عاشق مرا آتش زدی ای عشق 


فریاد زیر آب با این که خیلی وقت بود داریوش گوش نکرده بودم ولی امشب دیگه هوس کردم 

 

اقاجونم یادمه بهم گفتن که بابا  زندگی مثه یه نوار دولبه هر لبشم هزار ساز داره اونقدر تو ریل روزگار میگرده تا تموم بشه اون وقت باید بزنی لب بعدی تا سازای اون طرف نوار و ببینی  الان که دارم نگاه میکنم میبینم امروز نوار زندگی و مردم صد لبه زدن و هر ساعتی دارن یه لبشو گوش میکنن ولی غافل از این که یه بارنواره تو ضبط صوت روزگار بپیچه اون وقته که نوار زندگی از بس طولانیه گیر میکنع تو دستگاه و خدانکرده پاره میشه 

پس همون نوار دولب بهتره که اگه پیچید بشه نجاتش داد بشه دوباره جمعش کرد و گذاشت تو دستگاه واسه دوباره گوش دادن به سازش خب بگذریم 


و اما عشق واقعی 

یادم نمیره دو ماه پیش به یکی از دوستانم که قصد ازدواج داشت گفتم الان که یکی شدید دیگه من و اون نیستید مایید یعنی باید یکی بود باید فداکار بود باید همچی بود تکیه گاه بود و...

ولی خب الان ما واقعا با خدا این رابطه رو داریم  ؟؟ یعنی الان من نوعی تونستم اون قدر به جایی برسم که واسه خدا زندگی کنم برای رضایتش یا برای خدا فداکاری کنم و... یا این که حتی خیلی راحت  و بدون نگاهی کار خودمو میکنم اون طرف خدا اوکیه ولی این طرف ما میلنگه  


عین اخوندا روی ممبر حرف زدم ولی اگه کسی خوند این یه تیکه پست امشب و با خودم بودما 

وگرنه همه خوبن انصافا کسی به خودش نگیره   )


و اما ارامش طوفانی خب به نظرم بهتر از بدون شرح  باشه


خب خدایا شکرت  اینم پست امشب 

خدایا لطفا به بزرگواری خودت بگذر از خطا های ما

خدایا به حق کرم بی انتهایت رزق و روزی حلال و نصیب همه مردم  کن 

خدایا دیگه هیچی شما خودتون بهتر از راز دل مردم خبر دارید حاجت تمام حاجت مندار و هم بدید

 

یا علی مدد