سلام و درود


بازهم تا به خودم اومدم آخر هفته شد

اخر هفته بعد از مدت ها این موندم کاشون خسته کنندس ولی کلاس بود دیگه کاریش نمیشد کرد

این هفته نیستم خونه که کمک دست خانواده باشم و یکم اذیتم

دیشب شب خیلی ارامش بخشی بود امام زاده ابراهیم کاشون خیلی ارامش عجیبی بهم داد

شکر خدا

امشب بعد از خستگی ها و دوندگی های یک هفته با رفیقی که تنها رفیقمه رفتم بیرون خیلی خوش گذشت پارک بام شهر جایی که ازش زیاد خاطره دارم  خستگیم کامل در رفت خداروشکر


ای کاش تو این شبای نزدیک عیدی همه خوش حال باشن مشکلات و با ایمان به خدا میشه پشت سر گذاشت ولی با غم خوردن  کاری حل نمیشه حل میشه؟؟ نه


ای کاش همه به عروسی و عقد و شادی باشن  و خوشبختی



هفته سنگین با تلاش و اعتماد به خدا تموم شد وارد آخرین هفته تحصیلی میشیم سالی با فراز و نشیب زیاد بلاخره داره تموم میشه سال نو میشه  احوال نو میشه افکار و............ انشالله


و اما شب های جمعه شب هایی که انگار خداوند یه جور دیگه به بنده هایش نگاه میکند نگاه خاص پس زیاد دعا کنید


حواسمان به خودمان و اطرافیانمان باشد



از هر چه می‌ رود سخن دوست خوش ترست

پیغام آشنا نفس روح پرورست

 

هرگز وجود حاضر غایب شنیده‌ ای

من در میان جمع و دلم جای دیگرست

 

شاهد که در میان نبود شمع گو بمیر

چون هست اگر چراغ نباشد منورست



اللهم عجل لولیک الفرج


یاعلی مدد